контекстна реклама

В чому цінність контекстної реклами для Бізнесу?

Контекстна реклама (PPC, Pay Per Click) – це дії по залученню⁠ цільової аудиторії із рекламних систем для її конвертації в клієнта Вашого бізнеса. Це чудова можливість привести на сайт зацікавлених користувачів в найкоротші терміни. Основна цінність контекстної реклами в її доцільності. Грамотне налаштування рекламних кампаній орієнтовано виключно на цільову аудиторію, яка планує здійснити покупку товару/послуги, який Ви пропонуєте. А їх ведення спеціалістами зекономить Ваш час і бюжет.

ведення PPC

Які задачі вирішить

  • Цільова семантика

    Цільова семантика

    Ретельний підбір ключових слів для забезпечення максимальної видимості з акцентом на комерційні запити.

  • Вичерпна звітність та пропозиції

    Вичерпна звітність та пропозиції

    Ми надаємо повну вичерпну інформацію по результатах та пропонуємо заходи по підвищенню ефективності спільної діяльності.

  • Точні налаштування рекламної кампанії

    Точні налаштування рекламної кампанії

    80% успіху контекстної реклами залежить від рекламних налаштувань та підібраної аудиторії таргетингу.

  • Конкурентні оголошення

    Конкурентні оголошення

    Ми вміємо писати влучні оголошення – Ваші оголошення не загубляться серед аналогічних пропозицій конкурентів.

  • Управління рекламними кампаніями та контроль результатів

    Управління рекламними кампаніями та контроль результатів

    Систематична перевірка показників ефективності та їх аналіз для досягнення максимального результату.

  • Постійна інформаційна підтримка

    Постійна інформаційна підтримка

    Ми готові обґрунтовувати свої дії, вислуховувати Ваші пропозиції та обирати найбільш ефективне рішення.

  • Конкурентний аналіз та наслідування тенденцій

    Конкурентний аналіз та наслідування тенденцій

    Головне правило маркетингу – бути в тренді. Ми завжди знаємо, які контекстні заходи здійснює Ваш конкурент.

  • Прозорість дій

    Прозорість дій

    Надаємо всі доступи до рекламних акаунтів та аналітики, не приховуючи досягнення та витрати.

Тарифи

Вартість управління контекстною рекламою визначається індивідуально, виходячи із ряду чинників:

Тарифи послуг з контекстної реклами
01
Типу бізнесу;
02
Цілей, які ставляться перед менеджером з контекстної реклами;
03
Тематики бізнесу та рівня конкуренції;
04
Кількості торгових груп, що планується рекламувати;
05
Кількості рекламних кампаній та ключових слів;
06
Стану рекламного акаунту в цілому (при наявності).

Погодинна оплата Hourly payment

Оплата відбувається згідно кількості годин, які були витрачені менеджером у звітному місяці на Ваш проект. Із місяця в місяць кількість годин може змінюватись відповідно до поставлених планів та задач. Дані години окреслені межами. Будь-які додаткові роботи, затратні по часу, обговорюються із клієнтом та узгоджуються по доцільності виконання. На початку місяця разом із рахунком про оплату послуги Ви отримаєте звіт з таймінгом по виконаних роботах та задачах у звітному місяці. Така схема оплати є максимально прозорою.

погодинна оплата PPC
пакетна оплата PPC

Пакетна оплата packet payment

Оплата із місяця в місяць не змінюється, є фіксованою з обумовленим таймінгом на проект. Менеджер з контекстної реклами, при виникненні додаткових робіт, для досягнення поставлених цілей може витратити більше часу, при цьому вартість робіт для клієнта – незмінна. Ви завжди знатимете, яку суму потрібно оплатити за управління контекстної реклами за місяць. Пакет годин визначається виходячи із обсягу робіт, він може бути переглянутим при умові збільшення/зменшення робіт. Дана схема оплати максимально зручна.

Є питання ?

pay per click

Давайте обговоримо умови контекстної реклами для Вашого бізнесу?

Рекламні інструменти, які ми використовуємо

Пошукова реклама

Отримуйте більше «гарячих» відвідувачів на сайт, які шукають Ваш товар у пошукових мережах Google та/або Яндекс, а також готові його придбати. Потенційні клієнти дізнаються про Вашу компанію у найбільш відповідний момент – коли вони вводять назву товару чи послуги в пошуковику, які Ви пропонуєте. Ви платите тільки за переходи на сайт або телефонні дзвінки в офіс по рекламних оголошеннях.

Дізнатися більше
пошукова реклама
банерна реклама

Банерна реклама

Комплексний вплив на споживача через графічні оголошення на партнерських сайтах контекстно-медійної мережі Google та рекламної мережі Яндекс. Оптимально підходить для таких цілей:

  1. Виведення нового продукту на ринок,
  2. Підвищення впізнаванності та популярності бренду,
  3. Інформування про акції та розпродажі,
  4. Формування та спонукання попиту на товар.
Дізнатися більше

Ремаркетинг

Повертайте на сайт зацікавлених відвідувачів та спонукайте їх до покупок чи повторних покупок за допомогою ремаркетингу. Ми підбираємо найбільш конверсійну аудиторію та взаємодіємо із нею через рекламні інструменти Google Ads та Яндекс.Директ:

  • текстові оголошення у пошуку,
  • банери на партнерських сайтах,
  • спеціальні пропозиції у Gmail.

Pемаркетинг у комплексі з класичною контекстною рекламою помітно підвищує ефективність реклами. Конверсія візитів на сайт одного і того ж користувача може зрости до 35%.

Дізнатися більше
ремаркетинг

Чому ми

  • 0 років
    успішного бізнесу
  • 0
    реалiзованих проекти
  • топ 10
    CRM-інтеграторів України
  • топ 20
    у рейтингу партнерів Бітрікс24
  • топ 20
    у рейтингу розробників сайтів на CMS бітрікс
-->

Відгуки клієнтів