Контекстна реклама (PPC, Pay Per Click) – це дії по залученню цільової аудиторії із рекламних систем для її конвертації в клієнта Вашого бізнеса. Це чудова можливість привести на сайт зацікавлених користувачів в найкоротші терміни. Основна цінність контекстної реклами в її доцільності. Грамотне налаштування рекламних кампаній орієнтовано виключно на цільову аудиторію, яка планує здійснити покупку товару/послуги, який Ви пропонуєте. А їх ведення спеціалістами зекономить Ваш час і бюжет.
Ретельний підбір ключових слів для забезпечення максимальної видимості з акцентом на комерційні запити.
Ми надаємо повну вичерпну інформацію по результатах та пропонуємо заходи по підвищенню ефективності спільної діяльності.
80% успіху контекстної реклами залежить від рекламних налаштувань та підібраної аудиторії таргетингу.
Ми вміємо писати влучні оголошення – Ваші оголошення не загубляться серед аналогічних пропозицій конкурентів.
Систематична перевірка показників ефективності та їх аналіз для досягнення максимального результату.
Ми готові обґрунтовувати свої дії, вислуховувати Ваші пропозиції та обирати найбільш ефективне рішення.
Головне правило маркетингу – бути в тренді. Ми завжди знаємо, які контекстні заходи здійснює Ваш конкурент.
Надаємо всі доступи до рекламних акаунтів та аналітики, не приховуючи досягнення та витрати.
Вартість управління контекстною рекламою визначається індивідуально, виходячи із ряду чинників:
Оплата відбувається згідно кількості годин, які були витрачені менеджером у звітному місяці на Ваш проект. Із місяця в місяць кількість годин може змінюватись відповідно до поставлених планів та задач. Дані години окреслені межами. Будь-які додаткові роботи, затратні по часу, обговорюються із клієнтом та узгоджуються по доцільності виконання. На початку місяця разом із рахунком про оплату послуги Ви отримаєте звіт з таймінгом по виконаних роботах та задачах у звітному місяці. Така схема оплати є максимально прозорою.
Оплата із місяця в місяць не змінюється, є фіксованою з обумовленим таймінгом на проект. Менеджер з контекстної реклами, при виникненні додаткових робіт, для досягнення поставлених цілей може витратити більше часу, при цьому вартість робіт для клієнта – незмінна. Ви завжди знатимете, яку суму потрібно оплатити за управління контекстної реклами за місяць. Пакет годин визначається виходячи із обсягу робіт, він може бути переглянутим при умові збільшення/зменшення робіт. Дана схема оплати максимально зручна.
Давайте обговоримо умови контекстної реклами для Вашого бізнесу?
Отримуйте більше «гарячих» відвідувачів на сайт, які шукають Ваш товар у пошукових мережах Google та/або Яндекс, а також готові його придбати. Потенційні клієнти дізнаються про Вашу компанію у найбільш відповідний момент – коли вони вводять назву товару чи послуги в пошуковику, які Ви пропонуєте. Ви платите тільки за переходи на сайт або телефонні дзвінки в офіс по рекламних оголошеннях.
Комплексний вплив на споживача через графічні оголошення на партнерських сайтах контекстно-медійної мережі Google та рекламної мережі Яндекс. Оптимально підходить для таких цілей:
Повертайте на сайт зацікавлених відвідувачів та спонукайте їх до покупок чи повторних покупок за допомогою ремаркетингу. Ми підбираємо найбільш конверсійну аудиторію та взаємодіємо із нею через рекламні інструменти Google Ads та Яндекс.Директ:
Pемаркетинг у комплексі з класичною контекстною рекламою помітно підвищує ефективність реклами. Конверсія візитів на сайт одного і того ж користувача може зрости до 35%.
Наші клієнти
Garmin - виробництво GPS-навігаторів для автомо-, мото-, аеро- і аква- транспорту, для туристів і спортсменів
PZU - страхова компанія, що налічує понад 600 відділеннях у Польщі, Литві та Україні