Основні цілі проекту
1. Збільшити кількість трафіку з пошукових систем на +100% за 7 місяців.
2. Збільшити видимість сайту в ПС Яндекс та ПС Google на +30% за 7 місяців.
Стандартпарк – виробник елементів водовідведення (поверхневого, внутрішнього, підземного типу), КНС, ЛОСів, септиків і промислових резервуарів, товарів для благоустрою території та ін. Компанія на ринку СНГ з 2000 року, в Білорусії з 2018 року. Націлена на сегменти B2B та B2C аудиторії. Виробництво сертифіковане. Доставка здійснюється по всій країні.
Веб-сервіс раніше не просувався у пошукових системах, але створений по шаблону основного сайту Стандартпарк.
Регіон: Білорусь.
Тематика: будівельно-інженерна.
Пошукова мережа: Google.
Тривалість співпраці: з 1 кварталу 2014 року.
1. Збільшити кількість трафіку з пошукових систем на +100% за 7 місяців.
2. Збільшити видимість сайту в ПС Яндекс та ПС Google на +30% за 7 місяців.
Для деяких категорій продукції яскраво виражена сезонність та висока конкуренція. Клієнти компанії, в основному, проектувальники, будівельні організації, замовники, виконроби, ландшафтні студії, які для того щоб здійснити замовлення потребують додаткових послуг, консультацій та сервісів.
Процес прийняття рішення про купівлю може здійснюватися кількома особами та тривати від 1 тижня до 2 років.
Є продукція яка виготовляється індивідуально для клієнта/об’єкта.
У даній сфері велика частка вікової аудиторії. Такі клієнти звикли купувати в фізичних магазинах, але не в інтернеті.
Клієнт хотів отримати трафік з органічної видачі, вийти в ТОП пошукових систем Яндекс та Google, збільшити кількість замовлень. До звернення у Wise Solutions жодних заходів на сайті не проводилось. Стандартпарк - це велика мережа з представництвами в декількох країнах і сайти створені за одним шаблоном, то поставало також запитання про унікальність контенту. Оскільки standartpark.by відносно новий, то також потрібно було збільшити вагу посилань на сайт.
Для досягнення цілей було проведено наступні роботи:
1. Проведений аналіз та зібрані поточні показники.
2. Підготовлені рекомендації та перелік задач для виконання.
3. Впроваджені рекомендації та виконані поставлені задачі.
Проведено SEO-аудит сайту. На його основі були виписані ключові моменти для доопрацювання. Складенні ТЗ для реалізації програмним відділом.
Проаналізовано пошукову видачу та проведено аналіз конкурентів. Оскільки асортимент продукції досить великий , то конкурентний аналіз було проведено по розділах (торгових групах). По кожній ТГ зібрано по 3-5 конкурентів, виділено їх переваги в порівнянні з Стандартпарк. Після аналізу надано перелік рекомендацій для покращення факторів ранжування та досягнення поставлений цілей.
Зібране семантичне ядро згідно продукції на сайті. Запити підбирали згідно тематики та попиту. Охопили високочастотні (ВЧ), середньо частотні (СЧ) і низькочастотні (НЧ). Всі ключові слова були розподілені по цільових сторінках. До розгляду були прийняті комерційні та інформаційні, брендові не використовували.
Переведено сайт на захищений протокол https. HTTPS розширення протокола HTTP для підтримки шифрування з ціллю підвищення безпеки. Пошукові системи значно краще відносяться до сайтів на HTTPS , так як вважає їх більш безпечними для користувачів і захисту їх персональних даний.
Складено файл robots.txt та sitemap.xml згідно вимог. Robots.txt дає пошуковим роботам рекомендації: які сторінки / файли можна сканувати, а які ні. Файл Sitemap дозволяє повідомити Google та іншим пошуковим системам про те, як організований контент на вашому сайті. Щоб пошукові системи коректно читали інформацію з файлів, необхідно щоб вони були коректно складені.
Проведено оптимізацію метатегів на сайті. Вона була здійснена згідно семантичного ядра, яке було попередньо зібране. Оптимізація метатегів необхідна, щоб покращити ранжування сайту в пошукових системах, оскільки вони беруть участь у формуванні сніпетів.
Проведено оптимізацію сторінок розділів, підрозділів, карточок. Наповнено сторінки унікальними текстами з додаванням фото, проведена внутрішня перелінковка.
Виконано роботи по аналізу та видалення «битих» посилань. Впровадили нову схему перелінковки, вона допомагає скласти краще враження про сайт зі сторони ПС, а крім того і користувачі не потрапляють на неіснуючі сторінки.
Здійснено аналіз профілю посилань сайту. Розроблено схему збільшення «маси посилань». Почали з реєстрації на тематичних порталах, каталогах. Також використовували крауд-маркетинг, розміщали пресс-релізи і цікаві статті на якісних регіональних тематичних донорах.
Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо