Клієнт: «Стандартпарк» – торгово-інжинірингова компанія, що працює у сфері збору, очищення, відведення води, інженерного облаштування та благоустрою території
Сайт: https://www.standartpark.ua/
Регіон: Україна
Період: січень 2019 – січень 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року
Результати ефективної роботи SEO-спеціалістів:+37% до трафіку з органіки
Першочергові кроки для ефективної тактики пошукового маркетингу:
1. Маркет-плейси
Ріст кількості маркет-плейсів і дошок-оголошень, з якими важко конкурувати, так як вони мають більший авторитет.
2. Зміна інтенту по запитах
Зміна інтенту по комерційних і деяких інформаційних запитах. Виявили, що у ВЧ видачі почали ранжуватись інформаційні сайти із статтями, блоги.
3. Геонезалежна видача
Збільшення кількості сайтів з інших регіональних доменів, з якими дуже важко конкурувати у пошуковій видачі ТОП-10.
Перерозподілили частину ключових слів, що просуваються, на нові посадкові сторінки. Повністю почистили семантику від тих запитів, що стали нецільовими.
Залучили активності контент-маркетингу, розширивши блок зі статтями задля отримання трафіку по інформаційних запитах. Склали контент-план та підготували ТЗ для зовнішніх копірайтерів для написання статей. Провели повну оптимізацію наявних статей.
Задля покращення сніппетів і збільшення кількості переходів з Google.Images додали фото для розділів і підрозділів.
Провели комплексний SEO-аудит сайту та аналіз технічних показників сайту. Виправили виявлені помилки на сайті.
Оптимізували та задали унікальні мета-теги для карточок товарів, підрозділів, розділів та статичних сторінок сайту. Виправили відсутні та теги, що дублюються, використовуючи ручні та шаблонні методи.
Розробили маркетингову стратегію та підготували рекомендації для окремих торгових груп по всіх типах продукції.
Підготували детальні рекомендації щодо покращення ранжування сайту у пошукових системах Google та Яндекс конкретно по кожному виду продукції на сайті. На основі погоджених рекомендацій сформували та поставили задачі на програмну реалізацію.
Доробили функціонал фільтру та сортування для сторінок із карточками продукції з основними параметрами для збільшення юзабіліті сайту для користувача.
Доробили функціонал фільтру та сортування для сторінок із карточками продукції з основними параметрами для збільшення юзабіліті сайту для користувача.
На розділах вивели «Ціна від…» для підвищення комерційної складової на сайті, оскільки додати ціну на всіх карточках товарів не було можливим (із врахуванням побажання клієнта), а також вивели нові блоки.
Оптимізували швидкість завантаження сторінок сайту для мобільних пристроїв.
Покращили ранжування сайту у пошуковій системі Google. По 3-х основних торгових групах сайт знаходиться у ТОП-10 (чим нижче лінія графіку – тим краще).
Поєднуючи знання з просування сайтів у пошукових системах з маркетинговою стратегією, аналітикою та тісною співпрацею зі сторони компанії, завжди можна отримати більших результатів, ніж зі звичайного SEO. Алгоритми пошукових систем і вимоги до сайтів з кожним роком все суворіші. Тому, щоб досягнути поставлених КРІ, треба бути з кожним днем все більш винахідливим та спритним. Завдяки спільній роботі наших спеціалістів і клієнта досягнуто таких результатів. Команда – це сила!