Компанія «Школярик» спеціалізується на виробництві і продажі шкільної продукції. «Школярик» є відомим виробником зошитів, альбомів, блокнотів, які виготовляються на власній фабриці компанії. Також вже багато років Компанія успішно працює на українському ринку канцелярських товарів.
Продукція «Школярик» користується попитом на українському та міжнародному рівні, саме тому Компанія активно будує та розвиває торгово-дилерську мережу. Для зручності роботи дилерів та торгових представників Компанії потрібен був B2B е-commerce сервіс для гуртових продаж. Саме це завдання ми реалізували на базі платформи Бітрікс управління сайтом “Бізнес”. Інтерфейс спроектовано та реалізовано за індивідуальним дизайном.
Оскільки стандартних можливостей БУС було недостатньо для забезпечення усіх завдань B2B кабінету ми розробили ряд доробок, які дозволили реалізувати усі побажання клієнта. Сайт доступний лише авторизованим користувачам - дилерам і торговим представникам, тому оглянути за посиланням на жаль можливості немає.
Уся інформація про дилера чи торгового представника заповнюється в 1С системі компанії. Менеджер заводить покупця в 1С, його профіль передається на сайт і після цього він може здійснювати покупку. Нашим завданням було синхронізувати B2B систему з 1С таким чином, щоб відбувався обмін всією інформацією про компанію-дилера: контактна інформація, персональна знижка, структурні відділення дилера, адреси доставки замовлення, контакти та ім’я персонального менеджера. Причім, інформацію про компанію-дилера можна змінювати як на боці 1С, так і на боці B2B системи. Відповідно, якщо дилер змінив чи додав адресу доставки, або контактні дані, то моментально ця інформація оновиться на боці 1С, а при зміні розміру персональної знижки в 1С відобразиться актуальна інформація в B2B системі .
Також на боці 1С зафіксована персональна знижка кожному оптовику. На боці B2B системи ми реалізували механізм розрахунку ціни на товар з урахуванням знижки кожного дилера. В інтерфейсі ціни на продукцію відображаються з урахуванням індивідуальної знижки. Оскільки цей розрахунок відбувається за одиницю товару, наприклад, на один зошит, а замовлено тисячі зошитів, то в кінцевому результаті, через заокруглення, в загальній сумі була велика похибка. Тому окрема наша розробка – відображення ціни одиниці товару в точності до сотої копійки.
Ціна товару на боці 1С зафіксована в доларах. Нами налаштовано автоматичний імпорт курсів валют з 1С. Відповідно ціна товару в гривні, яка відображається в каталозі системи, завжди актуальна.
Специфіка роботи з дилерами зобов'язує постійно відображати на сайті актуальні залишки товарів і не дозволяти "перехресного" бронювання одного й того ж товару на сайті та в 1С. В Компанії передбачено бронювання товару на одну добу. В нашій розробці бронювання товарів відбувається не після оформлення замовлення, а в момент потрапляння товару у кошик. Для того, щоб товари, які потрапили до кошика в В2В системи, були недоступні іншим покупцям, ми автоматично передаємо ці позиції (товари) в 1С систему де відбувається бронювання товару. Аналогічний механізм працює і з боку 1С. Тобто, якщо дилер здійснив покупку не в інтернет-магазині, а безпосередньо в офісі, то усі заброньовані ним товари в 1С автоматично стають недоступними на сайті.
Інтерфейс користувача спроектований так, щоб можна було зручно створювати замовлення з великою кількістю позицій (до 100 позицій), а робота кошика пристосована до обробки таких навантажень.
Очевидно, що оптовики, в одне замовлення включають сотні одиниць номенклатури товарів. Для того, щоб кожен раз не вибирати ці товари в каталозі ми розробили механізм завантаження замовлення за допомогою Excel-файлу. Так дилер може експортувати дані з попереднього замовлення в Excel-файл, відкоригувати його за необхідним шаблоном, та імпортувати в систему для створення нового замовлення. Як тільки дані файлу завантажаться, усі товари автоматично появляться у кошику. Причім, якщо якийсь із замовленого товару відсутній на складі, то рядок із цим товаром буде підсвічено червоним і вказана тільки наявна кількість товару. Тобто і в цьому випадку підтримується актуальна інформація по залишках товарів, відповідно, клієнт зможе оформити замовлення тільки на наявний товар.
В інтерфейсі користувача добавлено перемикач типу покупки. В залежності від того яке замовлення має намір робити дилер - дрібний гурт (торгівля неповними упаковками - пачками) чи великий гурт (торгівля упаковками), перш ніж наповнити корзину оптовик вмикає цей перемикач у відповідний тип покупки. Списання товарів відбувається також із різних складів. Система автоматично визначає з якого складу потрібно списати товар. Якщо клієнт купує по двох типах, то система формує два замовлення.
Також автоматично відбувається сортування на різні замовлення товарів з ПДВ та без ПДВ.
Обробка усіх замовлень відбувається на боці 1С. Документи на оплату виписуються на кожне замовлення окремо.
В компанії товар поділяється на три торгових групи. Фактично проект управляє трьома публічними частинами - по групах товарів. Для зручності користувачів кожна торгова група має свої підкаталоги чи колекції.
На платформі передбачена можливість скачування промо матеріалів/каталогу товарів.
В системі різні механізми завантаження зображень продукції. Оскільки друкована продукція клієнта, така як зошити, альбоми, блокноти, дуже часто змінюється, то в 1С немає можливості зберігати всі актуальні зображення. Ці зображення актуалізуються лише на корпоративному сайті замовника. Для того, щоб усі карточки мали актуальні зображення ми синхронізувалися з даним сайтом та підтягуємо усі зображення. Таким чином карточки цих товарів автоматично отримують актуальні зображення окремим модулем загрузки картинок. Для всіх решта карток, зображення товарів завантажуються з 1С.
Клієнт використовує власну CRM систему. Реалізовано механізм вивантаження замовлень. А саме, усі замовлення та зміни в них завантажуються за наступним алгоритмом: