Основна ціль проекту
Створити інтернет-магазин, який буде продавати та перевати актуальну інформацію про товари з 200+ офлайн аптек
“РУАН”- найбільша мережа аптек в Дніпропетровському регіоні. На 2020 рік мережа налічує 200 + аптек в різних регіонах України. Мережа має власне аптечне виробництво лікарських препаратів.
Сайт: https://apteka-ruan.com.ua/
Готове рішення: 'Аспро'
Ліцензія: Бітрікс: управління сайтом 'Бізнес'
Створити інтернет-магазин, який буде продавати та перевати актуальну інформацію про товари з 200+ офлайн аптек
На боці інтернет-магазину відображається актуальна інформація по залишках товарів в кожній з 200+ офлайн аптек/складів. Фактично, по кожному товару ми маємо 200+ залишків по всіх аптеках.
Оскільки кожній аптеці здійснюється різне ціноутворення ми реалізували 200+ типів цін на один і той самий товар.
Спільно з 1С спеціалістами ми реалізували частковий обмін залишками та цінами. На сайт передаються лише змінені ціни та залишки по складах.
В картці товару після натискання на кнопку "ЗАБРАТИ В АПТЕЦІ" відображається список торгових точок/аптек, в яких даний товар є в наявності. Відповідно, покупець має можливість забронювати товар в найбільш зручній для себе точці.
При покупці декількох товарів, клієнт, звичайно зацікавлений придбати весь товар в одній точці. Тому, після того, як покупець поклав до скриньки перший товар, та перйшовши на наступну картку товару натискає на кнопку "ЗАБРАТИ В АПТЕЦІ", у списку торгових аптек, йому “підсвічується” аптека, в якій він обрав попередній товар.
Розширено можливості пошуку по товарам-аналогам. У кожного товару вказані теги або назви його аналогів, наприклад, но шпа - дротаверин. Товари-аналоги відображаються по всіх засобах.
В картці товару після натискання на кнопку "ЗАБРАТИ В АПТЕЦІ" відображається список торгових точок/аптек, в яких даний товар є в наявності. Відповідно, покупець має можливість забронювати товар в найбільш зручній для себе точці.
При покупці декількох товарів, клієнт, звичайно зацікавлений придбати весь товар в одній точці. Тому, після того, як покупець поклав до скриньки перший товар, та перйшовши на наступну картку товару натискає на кнопку "ЗАБРАТИ В АПТЕЦІ", у списку торгових аптек, йому “підсвічується” аптека, в якій він обрав попередній товар.
Розширено можливості пошуку по товарам-аналогам. У кожного товару вказані теги або назви його аналогів, наприклад, но шпа - дротаверин. Товари-аналоги відображаються по всіх засобах.
Передбачено поняття кратності товару, що дає можливості замовити необхідну кількість товару та здійснити покупку як упаковками, так і блістерами чи ампулами.
У випадку, якщо клієнт замовив товари у різних аптеках, то на кожну аптеку формується окреме замовлення. Ці замовлення передаються в 1с та обробляються безпосередньо в аптеці.
Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо