1. Провели SEO-аудит сайту.
Він включає в себе аналіз SEO показників та технічної складової. На основі цього було складено список базових пунктів для виправлення помилок:
- Виправили налаштування редіректів – сторінки, що віддають 301 та 302 коди відповіді.
- Оптимізували сторінки 404-х помилок, так як такі сторінки погано впливають на ранжування.
2. Проаналізували пошукову видачу та конкурентний сегмент.
Відповідно до конкурентного аналізу нами було підготовлено детальні рекомендації щодо покращення ранжування сайту у пошукових системах Google та Яндекс.
3. Провели текстову аналітику та аналіз контенту.
Аналізуючи конкурентів і пошукову видачі, помітили, що на «Polypark» недостатньо текстового контенту порівняно із профільними. Також у пошуку ранжуються інформаційні сайти. На основі цього:
- Склали контент-план. Проаналізували попит в ПС. На основі ключових запитів сформували ТЗ із детальними вимогами до потрібної текстової інформації на сторінках.
- Оптимізували SEO мета-теги (title, description) для усіх категорій: карточок товарів, підрозділів, розділів та статичних сторінок.
- Спільно із спеціалістами компанії клієнта, так як тематика сайту доволі вузьконаправлена, підготували інформацію для наповнення сторінок.
- Наповнили сторінки карточок товарів, підрозділів, розділів унікальними SEO-текстами.
4. Впровадили складову e-commerce.
Щоб сайт повноцінно конкурував із маркет-плейсами та інтернет-магазинами:
- Запропонували допрацювати сторінки максимально схоже до функціоналу до інтернет-магазину – додали можливості здійснення покупки через сайт (зберегли при цьому основну логіку орієнтації на b2b цільову аудиторію), що дасть змогу конкурувати із маркет-плейсами.
- Згідно із особливостями бізнесу клієнта сайт не можна повністю переробити під інтернет-магазин, тому було прийнято рішення, щоб розробити лише окремі елементи e-commerce. Реалізували функціонал «Корзина», можливість оформлення замовлення, новий блок із карточками товарів на розділах.