Інтернет-магазин Фасон
магазин жіночого одягу розробка магазину жіночого одягу інтернет-магазин одягу

Розробка інтернет-магазину жіночого одягу

Завданням проекту було створити сучасний сайт жіночого одягу, який яскраво представить товари магазину і буде
зручним для оптових покупців

Перейти на сайт - fason-m.com.ua

Рік реалізації - 2016

01

Адаптивна верстка

Клієнти інтернет-магазину все частіше роблять покупки, не сидячи перед монітором, а на ходу, зі смартфонів або планшетів. Це призвело до того, що при розробці сайт був прекрасно адаптований для роботи як на звичайних комп'ютерах і ноутбуках, так і на мобільних пристроях.

адаптивний сайт для оптових клієнтів
технічна оптимізація інтернет-магазину Фасон
02

Швидкодія

Відомо, що конверсія інтернет-магазину безпосередньо залежить від швидкості його роботи. Ми максимально збільшили швидкість завантаження сайту, не дивлячись на велику кількість фотографій. Досягти цього допомогли використання технології «Композитний сайт» і оптимізація програмного коду.

оптимальна швидкість завантаження сайту
03

Інтеграція з 1С

Як у більшості вітчизняних компаній, весь облік ведеться в 1С. Тому управління структурою каталогу і замовленнями відбувається з 1С. При цьому, отримана з 1С інформація, надається на сайті так, щоб дати покупцеві вибрати найбільш підходящі пропозиції.

інтеграція сайту Фасон з сторонніми сервісами
04

Мультирегіональність

Географія покупців інтернет-магазину «Фасон» досить обширна, і умови співпраці можуть відрізняться для різних регіонів. Після автоматичного визначення країни, сайт підлаштується під покупця: вибереться валюта для покупок, будуть надані доступні системи оплати і служби доставки, зміняться умови оптових покупок. В випадку зміни валюти оплати, автоматично зміниться інформація про умови доставки в країну, що використовує обраний тип.

сайт для оптових покупців одягу
05

Інтеграція з CRM

Для того, щоб не втратити жодного потенційного клієнта і доводити кожну угоду до завершення, була налаштована інтеграція з CRM Бітрікс24. Інформація про замовлення, дані з онлайн-чату, замовлення дзвінка, форм зворотного зв'язку і листи з пошти - все потрапляє в CRM.

інтеграція сайту з CRM
06

Завантаження каталогу

Для продавців, які займаються роздрібною перепродажем товарів магазину, надаються всі необхідні матеріали. Сайт автоматично формує архіви з контентом, рекламними матеріалами, прайси і файли для експорту каталогу

автоматичне формування даних про товар
07

Створення колекцій і образів

Акції та рекламні кампанії - невід'ємна частина будь-якого магазину, а особливо магазину жіночого одягу. Були реалізовувати інструменти, які дозволяють менеджерам створювати з асортименту товарів різні набори і пропонувати покупцям.

формування на сайті наборів товарів
наявність на сайті різних типів цін
09

Різні типи цін

Основна мета сайту - це оптові продажі. Але бажання клієнта придбати товари поштучно так само не залишається без уваги. Активація оптової або роздрібної ціни залежить від кількості товарів в кошику. Крім цього доступні окремі ціни для акцій і розпродажів.

10

Особистий кабінет

Особистий кабінет в якому можна переглядати історію покупок та відслідковувати статус замовлення, з стрічкою новин, завдяки якій клієнти ніколи не пропустять оновлення товару, акції, чи іншу важливу інформацію.

11

Завершити look

Функціонал "Завершити look" - допомагає збільшити товарний чек, шляхом відображення додаткових товарів, які пасуватимуть до обраного товару.

12

Автоматична перевірка

Автоматична перевірка регіону замовника та відправлення потрібних реквізитів листом у відповідь на здійснення замовлення

Ми підберемо ефективне рішення для Вашого бізнесу.