Основні цілі проекту
Швидке збільшення кількості замовлень, зроблених через сайт
Торгово-інжинірингова мережа «Стандартпарк»
Спеціалізація: виробництво та реалізація продукції для збору, очистки, відведення стічних вод, благоустрою території; конструкторські проектування і підготовка проектних рішень.
Регіон: Україна
Швидке збільшення кількості замовлень, зроблених через сайт
Клієнт звернувся до нас з потребою швидкого збільшення кількості замовлень через сайт. Контекстна реклама клієнта на час звернення вже працювала, та була налаштована абсолютно не правильно: висока ціна за клік, рекламні кампанії не поділені згідно з торговивими групами на сайті, не правильно написані оголошення (без розширень) та багато інших проблем. Тому було прийнято рішення розробляти усі рекламні кампанії з нуля.
Головною проблемою, що постала перед керівництвом компанії «Стандартпарк» та спеціалістами з контекстної реклами компанії Wise Solutions була відсутність розуміння ефективності даного каналу трафіку, нерозуміння сильних та слабких сторін в рекламних компаніях та вектору для оптимізації.
Оскільки стандартні системи аналітики, без реалізації додаткових налаштувань не враховують конверсію в дзвінок, а більшість клієнтів надають перевагу саме замовленню по телефону, робити висновки про контекстну рекламу можна було лише «на око»: є продажі – значить ймовірно якась рекламна кампанія працює. Через те, що така ситуація не дає можливості працювати над зменшенням вартості залучення клієнта, компанією Wise Solutions було запропоноване рішення – встановити Calltracking – систему для відстеження дзвінків, враховуючи позитивний досвід співпраці з Ringostat, була обрана саме ця система.
Внаслідок дотримання рекомендацій та налаштування calltracking компанія «Стандартпарк» вирішила ряд бізнес-задач, серед яких:
Внаслідок реалізованого calltracking стало прозоро відомо, які рекламні кампанії генерують потенційних клієнтів, а які варто оптимізувати. Це дало підґрунтя для проведення комплексного аналізу, оптимізації та постійного контролю за ефективністю А/Б тестів у рекламних кампаніях.
Для розуміння каналів, які є ефективними потрібна глибока аналітика. Якщо ви досі не можете зрозуміти, ефективність того чи іншого каналу, скоріш за все потрібно глибше зануритись у аналіз онлайн та/чи оффлайн каналів залучення клієнтів та поведінку клієнтів бізнесу. Ми переконані – ефективна аналітика та постійне покращення усіх складових роботи компанії як у Інтернет так і у offline середовищі – шлях до масштабування бізнесу та оптимізації витрат.
Ми ретельно підходимо до кожного проекту, вникаємо в деталі,
аналізуємо, розробляємо, тестуємо і розвиваємо